28 februari 2008

Hinder är till för att övervinnas.

Det är så jävla typiskt mig att bli idiotsjuk samtidigt som nya kursen startar och för att inte tala om Joas och Cattas bröllop. Fan, fan, fan. Knarka Alvedon och dricka Echinagard tills det rinner ut lika fort som det rinner in, ner i sängen, upp ur sängen, in i bussen, ut ur bussen, hem och sova, sova, sova och imorgon förväntas jag festa tills jag dör. Och jag kommer dö, jag kommer verkligen dö, för det är fri bar - FRI JÄVLA BAR!

Idag var det min namnsdag. När jag var liten fick jag en sprängfull godispåse och en femhundralapp. Idag fick jag en teckning av lillkusinen, inslaget i ett färglagt papper med ett litet egenhändigt urklippt kort. "Till Maria, grattis på namnstagen". Nej, hon är inte av tyskt påbrå, hon är sex år gammal. Och hennes teckning ska jag hänga upp på kylskåpet.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin