05 februari 2008

Framgång och motgång.


Lokaltidningen ringde för att försäkra sig om att jag inte skriver på något annat kontrakt än deras inför sommaren. Fett! Fight and WIN som vi säger, jag och Mooness. Nu kan jag börja fokusera på jobb till hösten istället.

Lagerhaus säljer Hello Kitty-klubbor med klistermärken som man kan samla 48 stycken av och klistra upp på ett fint Kitty-ark. Klubborna är äckliga men klistermärkena är söta.
När jag var liten hade jag tjocka klistermärkessamlarböcker med My Little Pony. Klistermärkena kostade fem kronor per bunt, alla var numrerade och hade en förutbestämd plats i boken. Jag hade den största bunten med dubbletter (snarare tripletter eller quadretter) för jag hade maximalt oflyt. Jag har fortfarande maximalt oflyt för de två Kitty-klubborna jag köpte innehöll likadana klistermärken. Är det någon som vill byta?

3 kommentarer:

  1. galet snygg kjol! wants it.

    å kul med jobbet, grattis :)

    SvaraRadera
  2. Tack och JA, så himla skönt att veta att åtmnstone en del av sommaren är fixad.

    SvaraRadera
  3. Tack och JA, så himla skönt att veta att åtmnstone en del av sommaren är fixad.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin