15 januari 2008

Skål för fan.

Att sitta som respondent i 1½ timme och enbart höra om våra brister i uppsatsen var jobbigt. Som alltid när jag får kritik beskyller jag mig själv för att vara korkad och slarvig som inte märkt själv vad jag gjort för uppenbara fel. Förutom när examinator påpekar att placeringen av våra grå rutor inte passar hennes layoutmässiga smak. Vad hände med den akademiska relevansen?

Jag dricker en tetra äppelvin för mig själv och knaprar på chokladflarn. Examinator sa att vi var klart godkända på C-uppsatsen. Två månader av vad som känts som ett heltidsarbete med jobbigt mycket övertid är äntligen SLUT. Nästa projekt; packa, flytta och städa. I nämnd ordning.

5 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja fy. Efter allt slit är detta tacken, liksom. Men, det är bara att bita ihop och gå vidare. Men, i helgen borde det firas på något sätt tycker jag! Skiten e slut! Wee.. plus att du äntligen flyttar! ;)

    SvaraRadera
  3. Grattis till godkänd och till flytt!

    SvaraRadera
  4. grattis! :)
    det måste kännas skönt va? ska det bli tillbakaflytt till stockholm nu eller?

    SvaraRadera
  5. Mooness och Lithia: TACK!!!

    Ingrid: I helgen blir det packning, städning, flyttning. Jag firade med kakor och vin igår, ikväll blir det hamburgare.

    miri: Det känns VÄLDIGT skönt. Nu är det två kurser och praktikperiod kvar, sen är jag klar och... sen får det bli flytt till vart det nu finns något jobb. Kanske Stockholm, kanske någon annanstans.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin