31 januari 2008

Balanserad.


Jag har fått tillbaka min dygnsrytm. Jag blir trött vid tiotiden, jag stiger upp vid sjutiden. Jag knatar till skolan utan att bli andfådd (sämst kondis ever) och jag kommer i tid till föreläsningen.

Mitt hår är fortfarande en katastrof som är onödig att åtgärda innan hårmodellsmötet. Tills vidare har jag någon slags utväxt åttiotalssvallig man med grymt pinsam utväxt.

Disken börjar torna upp sig ovanför diskhokanten. Första tecknet på att jag bor här på riktigt. Lina och Ingrid kom förbi och åt fluffiga våfflor med glass. Jag postade paket, promenerade och ser fram emot ett par drinkar till kvällen. Ja, jag har fortfarande sprit kvar sedan festen som måste drickas upp. Vad kan man blanda av rabarberlikör, Fanta och äppelvin?

Cape + klänning: Jane Marple
Skjorta: Emmaus secondhand
Strumpor: offbrand, H&M

2 kommentarer:

  1. hej (・ε・)ノ

    jag skulle bara vilja säga, att rött passa faktist fruktansvärt bra på dig. Jag skulle se ut som en enorm jultomte i den här outfitten.

    SvaraRadera
  2. Tack! Alla passar olika bra i olika saker så gräm dig inte över just den här outfiten.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin