05 december 2007

Ogräs.


60 kr för en putsning av topparna. Det syns inte men skillnaden känns för jag slipper flika undan luggen varje sekund. Nästa steg är att bleka om de blonda partierna av håret. Utväxten är skämmigt lång.
Nog med fjanterier för idag. Resten av eftermiddagen har jag tabeller, tabeller och åter tabeller att se fram emot. Det finns inte mycket tid över för eftertanke numera. Uppsatsen slukar allt.

Cape, kjol: Visible
Kappa: VILA
Hatt: Metamorphose
Väska, strumpor: Swimmer
Stövlar: Chilli

4 kommentarer:

  1. När kommer du HEM igen? :o

    SvaraRadera
  2. det finns ingen tid för socialt liv heller... haha.. vet inte när iv sågs senast. haha... men... snart så tycker jag! kom till julbak hos Arl1!

    SvaraRadera
  3. Madde: Bussbiljetten är bokad till den 21 december!

    Ingrid: Jag kommer! Det blir lussebullar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin