2007-12-28

Mellanslag.


Jag var så peppad på mellandagsrea, gå på stan, fika med Fina, middag med Mooness och kanske lite fest. Nu är jag bara helt död. Totalt död. Svart. Tom. Trööött. Jag känner mig gammal. Min faster tycker att det är ett tecken på att jag är giftasvuxen. I helvete heller! :( Jag tar en kopp kaffe, sen får vi se. Det står mellan Guild Wars, ribbonjakt på Poupee eller utgång. Muuu.

Blus: Innocent World
Kjol: sydd av Sara
Scarf: gåva
Stövlar: Chilli (det borde du veta vid det här laget!)
Diadem: DessertRose

3 comments:

  1. GIFTASVUXEN!!!!!!!!! Ahahahahahahahahahahahaaaa!!!!!! XD

    ReplyDelete
  2. Ja, du hör ju vad för nonsens det är.

    ReplyDelete
  3. Äldre släktingar lyckas verkligen kläcka ur sig alla möjliga konstiga kommentarer ... ^^ Pah!

    ReplyDelete