20 december 2007

Jag vill inte ha vinter.

 

Frostiga minusgrader, halkiga trottoarer och isig luft. Jag vill inte bo i Sverige under vintertid. Jag fryser oavsett hur många lager jag tar på mig och jag längtar efter sommarsolen. Jag längtar efter sena grillkvällar, varmt gräs och att inte behöva hitta på ursäkter för att äta glass dygnet runt.

Imorgon är det jullov på riktigt. På eftermiddagen är jag i Stockholm.

Klänning, halsband, strumpor: H&M
Kofta: ICHI
Blus: Lisa Larsson
Skor: Friis & Company
Plastjordgubbarna i håret från inredningsbutiken.

2 kommentarer:

  1. Din klänning var galet snygg, har den verkligen funnits på HM? Jag är stum :D

    SvaraRadera
  2. Den har det! Det var ett par år sedan visserligen.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin