24 december 2007

Best of Julklappsskörden 2007.


God jul! Som du ser måste även jag hjälpa till med julstädningen trots att jag inte ens bor hemma längre. Ingen idé att knussla, lika bra att lyda.

Hoppas att du också fick allt det du önskade dig. Jag åt så mycket mat att jag var tvungen att byta kläder. Nu är familjen ute och hälsar på kusiner i Nacka. Jag är ensam hemma för att få lugn, ro och tystnad i ett par timmar.

Från vänner:

  
Hemmasydd kjol med matchande rosetter (Sara), basker från Metamorphose (Sara + Josephine), läppglans i form av bakelser och sex olika smaker (Mooness)

Från familjemedlemmar:

   
Diors Midnight Poison, handkräm från Yves Rocher och Sanrio/Hello Kitty, puder från Sanrio/Hello Kitty, Hello Kitty fleecepläd

2 kommentarer:

  1. du är snygg till och med när du skurar och städar. kudos!

    härliga klappar du, så färgglatt och fint :)

    SvaraRadera
  2. Haha, låt inte skenet bedra. Städuppdraget kom efter att jag var påklädd och redo. Jag blev nöjd med årets skörd! ^^

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin