21 november 2007

Ser det misstänksamt ut om jag lånar fem böcker om medievåld och terrorism?


Böcker är helt klart underskattade. Idag har jag läst att terrorister ser media i väst som en kanal för garanterad propagandaspridning fastän den demokratiska västvärldens journalister tror att de är objektiva i sitt rapporterande. Mycket intressant! Nu behöver jag bara klura ut hur det bäst appliceras på vår C-uppsats.

Jacka: Vila
Blus: Gina Tricot
Kjol: Innocent World
Skor: Chilli
Väska: Kazuko Ogawa
Halsduk: ICHI
Hårspännen: H&M
Halsband: Paris Kids


 

5 kommentarer:

  1. gud vad snygg du är idag baby! ahh ** du måste posta på daily.
    you never cease to stun me.

    SvaraRadera
  2. Du den där väskan gick inte av för hackor! Vacker och söt var den!

    SvaraRadera
  3. Sälen: Så fina ord, gumman! <3

    Marion Eleonora: Tack! Det är en av mina favoritväskor.

    SvaraRadera
  4. Jättefin outfit.
    Jag tror fem böcker om terrorism + mein kampf +anarkistens abc nog skulle sätta dig fint in på Säpos lista :P

    SvaraRadera
  5. Än så länge hamnar jag under deras radar alltså. SKÖNT DET.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin