21 november 2007

Presenter, mer eller mindre oväntade.

 

Fick ett spännande te från Ebba, Kusmite i smaken Prince Vladimir. Det ska smaka av bergamott, citron, grapefrukt, vanilj, kanel och klöver. Det doftar gudomligt! Jag köpte syltmazariner på bageriet vid hörnet att ha till min första kopp.

En annan mer oväntad present var lönebeskedet från gamla jobbet som strulat med utbetalningarna. Jag tappade mazarinerna i förvåning, därför ser de trasiga ut. En tusenlapp extra är helt rätt nu när jag ska spara till julklapparna, tandläkaren och körkortet. Någonting kan de göra rätt alltså.

4 kommentarer:

  1. Vilken söt burk! Jag älskar te och små burkar. En finfin kombination alltså;)

    SvaraRadera
  2. Typ en av de bästa, onödigaste kombinationerna. ^^

    SvaraRadera
  3. oooh, jag har sett det där teét i en presentaffär uppe vid rådmansgatan.
    Du får ge recension på det så man får veta om det bara är snygg förpackning eller om innehållet är lika delikat som utseendet...

    SvaraRadera
  4. Téet doftar himmelskt och man behöver verkligen inte mycket för att det ska smaka eller dofta. Så det är drygt och snyggt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin