18 november 2007

Hetsen är på gång.

Fem dagar kvar till löning och mer än hälften är redan bortbudgeterat. Förutom räkningarna måste jag köpa julklappar den här månaden. Varje år tänker jag att det är en baggis, bara till familjen och människorna som står en närmast. Det blir alltid lika fel för det finns så många saker jag skulle vilja ge mina älskade som jag dels inte har råd att köpa, dels inte kan köpas. Till exempel lösningen till alla deras problem.

Om du hittar något som du tycker skulle passa mig är det fritt fram att köpa. Det säger jag till mina vänner varje år. De tycker att jag är tråkig. Varje år.

3 kommentarer:

  1. åh, maria, min kära! Om jag hade råd skulle jag köpa en resa till ett varmt land, så skulle vi sola på stranden och dricka drinkar på julafton. Vi skulle dansa i gryningen och inte behöva tänka på något.

    SvaraRadera
  2. hihi har kläckt två idéer på julklappar till dig...nu har jag beslutsångest..delikat problem :P

    SvaraRadera
  3. Lina: En Rosa Pantern på julafton, det skulle vara något det.

    Lithia: Men hallå, nu får JAG julklappsångest inför dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin