2007-10-15

Vackert presentpapper - så meningslöst och så underbart.

Expressbudet och jag har en hatkärleksrelation. Expressbudet envisas med att väcka mig åtta eller tidigare på morgonen, vilket jag hatar. Expressbudet har paket med sig, vilket jag älskar.

Det pirrar i hjärtat av att se perfekt inslagna, vackra paket direkt från butikerna. Även om jag vet vad det är inuti känns det som en BRA julafton. Jag får något jag längtat efter istället för en halvdassig fantasilös present given med armbågen.

De små Hello Kitty-figurerna är knappt centimeterhöga med kulleder så att de sprattlar när de dinglar. Slumpen avgör vilka du får och det finns åtta olika figurer att samla på. Jag fick alla jag ville ha - med dubletter! Hur mycket tur får jag ha idag? Artikeln i Östran kanske blir skit för att turen tog slut.


3 comments:

  1. ååh vilka sötaaa! kittysar <3

    jag vill också få postpaket mhmm.

    ReplyDelete
  2. MÖSSAN!! O.O *want*

    ReplyDelete
  3. Sara: Du får paket när den andra halvan av din present kommer. När nu det blir. :(

    Sofia: MINE! XD

    ReplyDelete