11 oktober 2007

Stoppa upp din pessism någonstans!

Ju mer jag surfar på Poupee, desto fler negativa kommentarer ser jag som folk har lämnat på andras kläder, skor eller accessoarer. "Den här var ful", "Inte min stil" eller "Jag gillar den inte".
När jag klickar på kommentarens avsändare hamnar jag direkt i dennes egen garderob. Som självklart inte är i närheten lika intressant, imponerande eller ens välfotograferad som personen hon just gnällt på.

Jag skiter i var folk köper sina kläder från. Jag bryr mig inte om vilken stil de har eller vad för skor de vill matcha till sina tröjor. Men jag har iallafall vett nog att hålla käften även om det inte är min smak. För det är allt det handlar om - SMAK. Något som alla har rätt till och garanterat aldrig kan komma överens om till hundra procent.

2 kommentarer:

  1. seriöst?? jag har aldrig sett några neggokommentarer :( dålig stil.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin