23 oktober 2007

Snipp, snapp, snut.


Ibland känns det som att internet tar slut. Alla forum och bloggar sover, ingen intressant människa är på MSN och mailboxen är tom. Som en tom klubb med bartenders som hellre tuggar tuggummi än servar dig.

Jag hoppades på att kerubkjolen skulle dyka upp idag. Brevbäraren har inte gett mig något paket. Jag tror att brevbäraren försöker vara busig och göra sig lite lustig. Jag tycker inte alls att det är särskilt lustigt, jag tycker att brevbäraren ska göra sitt jobb!

Det här betyder förstås att jag måste ut och göra nyttiga, ansvarsfulla saker. Som att låna böcker på bibblan, lämna in cykeln för reparation (ja, IGEN) och köpa videoband till C-uppsatsarbetet. Sen kan jag unna mig en bakelse på Holmgrens. Mmm, bakelse.

Tillägg 13:55
På väg ut genom dörren kollade jag brevlådan. Brevbäraren hade skuffat in min kjol! Jag är ombytt och sams igen med brevis.

2 kommentarer:

  1. men åh, dummis!
    nu måste ju jag åxå ha bakelse när jag knatat ner på stan. se sånt dåligt inflytande du är! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag är bakelseberoende. Speciellt när vi har ett så bra konditori som Holmgrens i stan. Deras halvt chokladdoppade dubbelbiskvier med kräm och hallonsylt är som paradiset i kakform.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin