06 oktober 2007

Så härligt att vara nördig.


Vin, Baileys, muffins och litet spelsällskap. Ingredienser till en lagom hemmakväll och garanterat roligare än skit-Kåren.
Min sanna tävlingsinstinkt kompletterades med skadeglädje, ångestskrik och avgrundsvrål. Andreas blev så förbannad över förlusten att han gick hem. Jag skämdes för att jag inte visste vem Hasse Alfredsson var i personspelet. Jag var desto bättre i Chez Geek! Och ja, Liza, nästa gång får du se till att stanna hemma så att du också får vara med. ;)

2 kommentarer:

  1. Jag var hemma hela tiden innan helgen, och återkommer på måndag ju.
    Vem är idiot och glömmer sitt spel hos skitarslet så vi inte kunde spela när jag var hemma i kalmar då?
    Så himla taskiga alla är mot mig.
    SJ, vänner och pojkvänner är inga undantag.
    JEEEEEZ!
    Hm...
    Mina Mr.Nice Guy-dagar är över.

    SvaraRadera
  2. Fan att jag inte vann i Chez geek, dock kommit över det nu.
    Men bra att du skäms för att du inte visste vem Alfredsson var.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin