02 oktober 2007

Muffins gör allting så mycket enklare att hantera.




9 kommentarer:

  1. Åh, chokladmuffins är gott. Men man kan stoppa en chokladbit i varje muffins också om man vill njuta lite extra.

    SvaraRadera
  2. Ooh, du borde ha ett vitt spetsförkläde när du bakar muffins ;)

    SvaraRadera
  3. när är muffinsfikat då?? inbjudning please.

    SvaraRadera
  4. om ni ska ha muffinsfika så får ni allt könskvotera in några män också....

    SvaraRadera
  5. Åh, jag köpte 2 bakelser (wienerbröd och choklad-cookie) idag, till mig själv, för att fira min examen, hehe.

    GOOOOTT! XD

    SvaraRadera
  6. Andreas: Du är väl duktig på att baka? Muffins är enkla att göra.

    Lina: Jag brukar stoppa i bananer när jag vill vara ambitiös. Mmm, bananchokladmuffins...

    Marina: JA, vilken bra idé. Ingen risk att smutsa ner kläderna då.

    Lizzza: Öppna din lägenhet så bakar vi tillsammans (Andreas får vara med om han är snäll).

    Ebba: Grattis luvvaluv! Bakelser är du definitivt värd.

    SvaraRadera
  7. oh. jag vill ha muffins!

    SvaraRadera
  8. Maria: Jag är duktig på att baka, problemet är bara att "ugnen" i korridoren här innehåller alla sjukdomar som vetenskapen känner till.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin