22 oktober 2007

Kallgrader till trots.


Dagens outfitbild vägrade jag beskära för att färgerna blev så våldsamt vackra. Vem hade trott att den mossiga gamla lunden vid tågkorsningen kunde bli såhär vacker på hösten? Trots att det är mitt tredje år i Kalmar har jag inte uppskattat det förrns nu. Närheten till alla färger kommer jag sakna när jag flyttar härifrån.

Jag kommer sakna de nybakta frallorna och syltmazarinerna från bageriet nedanför gatan. Gångavståndet till centrum. Vattenpipa på lördagar. Bakispizza på söndagar. Leonard Sachs på Helén & Jörgens. Dayli-personalens personliga, glada hälsningar.
Allting jag tar för givet och allting jag inte lärde mig uppskatta kommer jag att sakna när jag lämnar Kalmar.
Fy fan vad skönt det ska bli.

Mössa: Swimmer
Halsduk: Beyond Retro
Jacka: K-Star
Handskar: H&M
Jeans: Pepe Jeans
Sneakers: Etnies
Väska: offbrand

2 kommentarer:

  1. beware! nu återgår vi snart till livet i verkligheten. hur ska detta sluta?!

    SvaraRadera
  2. Jag ska säga dig hur det kommer sluta.
    Det kommer sluta FUCKING FABULOUS.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin