2007-10-25

Dessa jävla räkningar.

 

Jag har fått en ny nojja. Jag är rädd för att räkningsbetalningarna inte ska registreras i tid så jag betalar alla räkningar på minuten när studiebidraget har kommit. Företagen tjänar tydligen någon slags ränta på pengar som betalas in för tidigt, sa min ombudsman när hon gick igenom internetbetalningar med mig. Jag kan ha missförstått för jag fokuserade mer på OCR-numret än vad hon sa. Hursomhelst föredrar jag att företagen tjänar några kronor extra i månaden än att jag får påminnelseavgifter. Helst av allt vill jag slippa betala räkningar manuellt. Varför har inte alla företag e-fakturor som tillval?

Headdress: Innocent World
Långärmad tröja: present från Gillian
Linne med krås: Red Label (Carlings)
Kjol: Metamorphose
Strumpor: Baby the Stars Shine Bright
Strumpbyxor: H&M
Skor: Myrorna
Paraply: MAM

No comments:

Post a Comment