01 oktober 2007

Ingen kärlek är så stark som kärleken till nostalgin.

4 kommentarer:

  1. Alltså, JA. Äntligen en tjej som bloggar som spelar wow. Och som vet vad DKP är. Finally! :D

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara Blades of Steele, kan något röra upp så mycket känslor som ett hockeyspel där bara den som förlorar slagsmålet blir utvisad... Ack vilket spel!

    SvaraRadera
  3. Åh, blades of steel. inget annat sportspel kommer ens i närheten.

    SvaraRadera
  4. Hittar jag 8-bit här med spel och shit så kommer jag inte tveka att köpa...

    Jag hade sjukat mig ännu mer om jag hade xbox. Det går liksom inte att ha ett jobb om man har en sån grym konsol...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin