2007-10-26

Högklackat + hal stentrappa = aj.

 

Fotleden och knät gjorde så fruktansvärt ont att jag hade svårt att somna inatt. På väg till skolan igår halkade jag i trappen. Jag brydde mig inte om det förrns jag skulle sova. Huhuhu.
I dag köpte jag den där VILA-kappan jag dreglat efter och en bolero från nümph. Och lite annat krimskrams, till exempel omslagspapper och doftljus.


Jacka, mockahandskar: H&M
Kappa: VILA
Blus: Emmaus
Kjol, headdress, strumpor: Innocent World

Öronmuffar, halsduk: Swimmer

5 comments:

  1. ahh fin du är idag då <3<3 sådär extrafin.

    ReplyDelete
  2. Hittade just till din sida... Gud så söt du var! Jag var tvungen att bokmärka. Dina gulliga outfits skapade typ förälskelsekänslor fast jag inte ens är lolita själv :) Kram

    ReplyDelete
  3. Va jättefin kappan var! Synd att jag inte har råd att köpa en ny i år...

    ReplyDelete
  4. Sälen: Tack, gumman. <3

    Alice: Välkommen och tack!

    Sofia: Life sucks. Men du har en dödssnygg klänning.

    ReplyDelete
  5. Oh, my gosh. Du har Swimmer halsduken + oronmuffar. Du ar jattesot i dem ^^

    ReplyDelete