24 oktober 2007

Gissa vad de säger!

4 kommentarer:

  1. Jag ser en pojk och flickvän :D

    "Du ser jättefin ut"

    "Tycker du verkligen det?"

    "Ja, du är jättevacker!"

    "Men jag är ju alldeles seg och sliten idag..."

    "Du är vackrast av alla ändå."

    "Oh, du är så underbar!"

    *kyssar/slickar och diverse ömhetsbeteygelser*

    Ngt i stil med det :D

    SvaraRadera
  2. Jag dör oseriöst! ;) haha... jag tänker att de precis har blivit adopterade av maria och säger typ...

    hmm.. vart har vi hamnat nu?

    men de här kanske är kul... hon har ju en teve i alla fall

    och en dator...

    när hon sticker kan vi klösa sönder hela hennes garderob!....

    jaaa....

    jag är övertygad om att katter är onda djur....! ;)

    SvaraRadera
  3. - Jag såg Benjamin idag.
    - Va? Trodde inte du brydde dig om honom...
    - Men han är ju så snygg (*suckar lätt*)
    - Du ska inte ränna efter såna där okastrerade sattyg tycker jag..
    - Nej, kanske inte (*lite ledsen*)
    - Glöm honom nu!
    - Okej...
    - Vi har ju varandra du och jag!
    - Jaaa... Du är min allra bästa vän!
    - Kan du inte massera min nacke litegrann?
    - Nej för jag har inga händer.. Men jag kan slicka... *slick slick*
    - Purrrrrr....

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin