06 oktober 2007

Bilder av mig.

Kära läsare.

Vad har du för bild av mig? Du som inte känner mig, som inte går i min klass eller har träffat mig i verkligheten? Jag har nämligen hört att du drar slutsatser om mig enbart baserat på vad jag delar med mig av här.

Ytlig, egocentrisk och bortskämd. Jag tror du kopplar de orden till mig. Jag tror att du vill tro att det är sådan jag är.

Här är min blogg. Här är en del av mig. En tunn tårtbit av den kakan som är jag. Om du vill och om du anstränger dig finns det fler ingredienser att baka med tillsammans med mig.

1 kommentar:

  1. Innan jag träffade dig, och jag ett par gånger för länge sedan läste inlägg på din LJ....fick jag en bild av en väldigt intelligent och djup människa med känsla för att skriva. Jag skrämdes faktiskt lite av dig, eftersom min egen förmåga med ord är så torftig och därför får mig att känna mig ointelligent. Din blogg verkar långt ifrån ytlig från min synvinkel (även om jag kollar kritiskt), och jag tror nog aldrig jag någonsin sett dig som bortskämd - varken innan eller efter jag faktiskt träffade dig.

    Ville bara ge mina två cent.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin