16 september 2007

Söndagstestet.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag vill ha te.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
I min portmonnä? 60 kronor.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Mest.

4. Favoritplanet?
Saturnus.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Fina.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Ledmotivet till Bubble Bobble.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Hypnotiserande pricktischan.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Det gör väl alla, medvetet som undermedvetet. Det är få som vågar erkänna att de gör det. Till att börja med är jag skogalen, lat och hårbesatt. När det gäller klädstil ska det synas vad man har för stil utan att man ska behöva säga det. God klädsmak sitter inte i etiketten.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
En vild blandning av allt från japanska märken till fynd från seconhandbutiker.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Mitt rum är grådaskigt.

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Stod på Kåren och undrade varför jag kunde tycka att det var roligt en gång i tiden och hur full jag var för att kunna tycka att det var roligt.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Ok, men ska vi mötas vid Lena då? Vore skönt att gå med er, så att jag vet att ni kommer in. Börjar tröttna lite på festen här.

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Smålänningar vet inte vad 7-11 är.

14. Vilket uttryck använder du mest?
Liksom, såhära, eller hur.

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
En idiot som aldrig svarade.

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Pälspellerinerna på Smyckeskrinet.

17. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Jag gillar 25+! Jag får göra precis vad fan jag vill. ;)

18. Din värsta fiende?
Sånt tjafs slutade jag med efter lågstadiet.

19. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En bild på en glad Tsu.

20. Vad var det senaste du sa till någon?
"Det är jävligt dålig täckning, gumman."

21. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon, tackar tackar. Direkt in på kontot helst.

22. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
VEM HAR SAGT DET???!!!

25. Senaste låten du lyssnade på?
Romeo, Basement Jaxx.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin