05 september 2007

Och när det är fest dricker han cola.


Bild © Ebba Dahlgren

5 kommentarer:

  1. Åh så underbart! Läderlappen med Adam West och Burt Ward är serien som byggde en hel generation, visst var McGyver tuff, men mot Läderlappen var han ingenting.. Och detta var innan Tim Burton slängde ett flertal lager latex på Michael Keaton, här räckte det med en pjamas för Bruce Wayne att bli en hjälte..

    SvaraRadera
  2. ja, läderlappen äger! och jag var kär i robin när jag var liten. därför är det underbart att dessa fortfarande går på TV. tagna ur sitt sammanhang i form av stillbilder är meningarna extra roliga ^___^

    SvaraRadera
  3. Vadå? Ere nå fel med att dricka Cola på fest, va? VA!?

    ;)

    SvaraRadera
  4. Fredrik:
    Michael Keaton slår inte Christian Bale dock, det måste du hålla med om.

    Ebba:
    Jag var nog mest avundsjuk på deras hemliga gömställe där dom hade massa tekniska lyxprylar och mojänger. Nörd much?

    Pauli:
    Allt Batman gör är ok för han är superhjälte!

    SvaraRadera
  5. Känner att jag måste förklara Keaton som jag egentligen tycker är det bästa valet av en skådespelare att göra Batman, bara av den anledningen som Burton gav för att försvara sitt val.
    Bruce Wayne kan inte slåss mot ondskan under dagen, han behöver en alternativ personliget för att göra det under natten, anledningen till att han inte kan under dagen är att han inte är en gigantisk enmanstank, han är en ganska oskyldig och harmlös miljardär. Och där passar Keaton in i bilden, han ser mer klen och harmlös ut, han behvöer, precis som Bruce Wayne, gömma sig bakom Batman-masken.. Just denna scitzofrena (eller hur fan det nu stavas) inställning till Batman är det som gör att jag dras lite mer både till Burton och Keaton i frågan.. Även om Bale alla dagar i veckan är en bättre skådespelare så är Keatons yta det som gör honom till en bättre casting i rollen...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin