27 september 2007

Nu är slutet nära.

Han skulle ringa men ringde inte. Det börjar bli tjatigt beteende nu. Jag säger som Fina, det är nog dags för en rensning i telefonkatalogen. Och på MSN. Varför säger folk att de ska ringa för att sedan inte ringa? Varför lägger folk till en på MSN utan att presentera sig eller ens prata med en?

FULBOOK ska vi inte ens prata om, snacka om att adda folk hejvilt utan att ha något intresse. Mobbade barn dras till FEJKBOOK för att låtsas som att de har kompisar som i sin tur bara velat mata sin zombiearmé.
Ta min gamla högstadieklasskamrat till exempel. Den värsta jävla frireligiösa, fördomspackade, sliskiga bruden jag någonsin träffat dyker upp från ingenstans efter tio år och addar mig på FITTBOOK för att skryta om att hon fått barn. Hur intresserad är jag av att veta något om ditt liv, du som gjorde mitt sista högstadieår jävligt mycket jobbigare?

Mindre än åtta timmar kvar till den sista tentan. Som vi vet om iallafall. Inget har fastnat, hur mycket jag än läser fastnar det inte. Jag är för lat för att engagera mig, nu är det ändå försent. En sista kopp te och jag rotar vidare i Hotel Dusk.

5 kommentarer:

  1. Har du inte klarat Hotel Dusk än? Vad dålig du är ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med, men jag har svårt för MSN. Pallar liksom inte att sitta och chatta när man kan ta en kopp kaffe istället. IRL rules liksom.

    Jag gillar facebook, men det är kanske för att jag pratar med alla som jag är kompis med. Sen gillar jag din blogg också, men det är bara för att jag tycker att du är så jävla cool.

    Det sista känns det som att du redan visste.

    SvaraRadera
  3. IRL > MSN. Men eftersom jag bor i Kalmar och majoriteten av min vänskapskrets bor någon annanstans tar jag vara på MSN-stunderna. Du kommer förstå när du flyttar till Japan.

    Jag som trodde du läste min blogg för mitt intellekt och mina sammetslena rådjursögon? ;P

    SvaraRadera
  4. Intellektet jaa...
    Sammetslena rådjursögon?

    Pratar vi fortfarande om dig nu? ,)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin