06 september 2007

Hahahoho.

Stockholm - jag säger bara det! De är helt galna, stockholmarna, bara super hela veckorna och de är så MÅNGA. Ja, var kommer de ifrån?! Jag skrev ett reportage om ämnet allmänbildning, det har jag aldrig hört talas om tidigare - I MOST CHEKK IT OUT!

Hetaste frisyren just nu: Sofi Fahrmans!
Hetaste skorna: Olivia Svenssons!
Hetaste färgerna: Allting som Sofi Fahrman och Olivia Svenssson klär i och säger är hett för de borde ju veta vad de pratar om!

Dagens citat:
"Eh..."
Sagt av Lina i min klass när jag frågade hur hennes förhållande stod till eftersom jag är så himla nyfiken och vill lägga näsan i blöt!

3 kommentarer:

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin