18 september 2007

Dämpa ångesten med shopping.


När inget annat hjälper, hjälper alltid shoppingen. Jag fyndade en lång t-shirt på Dailys och ett par söta skålar på Erik & Alexander att ha mina smycken i.

Jag är förtvivlad - jag hittar inte mitt Chez Geek. Jag har vridit och vänt upp och ner på hela bokhyllan och alla lådor och jag hittar det inte! Det råkade nog åka ner i påsen med Jonathans grejer som han skulle få tillbaka. SKIT!

Tillägg: Det var ingen lång t-shirt, det var en klänning! Vilken grym överraskning!

2 kommentarer:

  1. fan va jag vill tröstshoppa med! men pengar saknas, annars hade jag tagit dem och bränt upp dem på onödiga fina saker. vill vill.

    SvaraRadera
  2. Pengar är till för att brännas. På onödiga saker.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin