22 augusti 2007

Snart dags.

Lite förvirrad, lite resfeber. Jag borde sova men jag är för uppspelt.
Jag ser fram emot att komma bort från Sverige. Bort från bekymmer och snurrighet, bort från monotoni och hets.

Jag tänker på en sak Martin Kellerman sa i sitt sommarpratarprogram. Det var något i stil med att alla tror att de lever originella liv när deras liv egentligen är högst ordinära. Jag skrattade rakt ut. Han är ganska rolig, den där Martin. Hans sätt att berätta saker som först verkar vara komiska men visar sig vara tragiska påminner mig om Jonas Gardells berättarstil. Jag tror att Martin Kellerman är en stor, mjuk puff innerst inne. Lite fluffig men alldeles underbar.

2 kommentarer:

  1. antar du är i london och svirar runt nu. jag hoppas du har svinkul! fast saknar dej här. buhu.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin