07 augusti 2007

Måndag i Stockholm.


Sex timmars galen bilresa från Kalmar till Stockholm, tack vare Liza med mor och bror. Mycket dålig WoW-humor, bråk om öppna fönster och stel nacke från att ha somnat över en knögglig väska.


Fina mötte upp vid Mariatorget med Jerko. Söt som godis, eller hur? Jerko menar jag förstås. ;P


Ombyte! Kvällens outfit:
Linne: H&M
Kjol: Carlings
Skor: Din Sko
Halsband: Smyckeskrinet
Solglasögon: Police
Handväska: Algonquins


Fina var glad över sin nya väska. ELLVEE, ELLVEE!!!


Vi stack till Fina, lämnade Jerko och köpte sushi. Fina var glad över att bli matad.


Jag gick vidare till Vampire Lounge. Happy hour, hela kvällen, halva priset på alla drinkar. Fett najs? Maria glad.

3 kommentarer:

  1. Jerko är galet söt! Vill ha. Unghund än va? Ser lite valpig ut med sina stora tassar :)

    Å fan va kul med stlm, måste skrapa ihop pengar och ta mej dit jag med. Antar det vart massa shopping?

    SvaraRadera
  2. Ohh. Vampire Lounge, älska!

    SvaraRadera
  3. miri: Jerko är fem månader tror jag. Det är kompis Finas hund. Visst är han söööt?! Faktiskt har det inte blivit så mycket shopping som jag trodde. Jag har hittat ett linne på H&M för 50 kr men annars har jag lyckats hålla mig inför London.

    ingrid: JA, ÄLSKA VL!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin