05 augusti 2007

Kroppen har sagt det.

Jag skulle ta en tupplur efter maten igår. Sex timmar senare vaknade jag och huset var tyst och mörkt. Det kändes som att jag hade drömt när Jonathan sa att jag skulle komma ner och hälsa på Anna och Isak. Han hade tydligen kommit och sagt att de skulle gå ut men det mindes jag inte alls. När Jonathan kom hem en timma senare somnade jag om och sov i nio timmar till, vaknade vid tio imorse.

Det är vad min kropp tycker om 15 timmars arbete alltså. Det är skönt att sova. Något som Jonathan inte fick eftersom jag är bråkig och yvig i sömnen och för att vi delar på hans singelsäng som är 75 cm bred.

2 kommentarer:

  1. 75cm?? :O gode gud.
    Jag och joa trivs superbra på våran 90-säng, men 75... Smalt!!

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Jonathan försökte sova på golvet på madrass men det var inte så bekvämt. ;P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin