12 augusti 2007

Brädspelsdag med Jocke, Tomas och Emil.







2 kommentarer:

  1. det översta brädspelet känner jag allt igen, är det inte settlers det heter? har jag spelat ett par gånger men mitt absoluta favoritbrädspel är twilight imperium! så jävla kul. och långdraget, tar nästan en hel dag att spela en omgång, just how i like it :)

    SvaraRadera
  2. det översta brädspelet känner jag allt igen, är det inte settlers det heter? har jag spelat ett par gånger men mitt absoluta favoritbrädspel är twilight imperium! så jävla kul. och långdraget, tar nästan en hel dag att spela en omgång, just how i like it :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin