12 augusti 2007

Middag på En Ful & En Gul.

Vi käkade middag på Finas restaurang. Vi gick egentligen bara dit för att få Fina att sluta skryta om sin arbetsuniform.
Ätpinneteknik, gratis dricka och SJUKT GOD MAT. Jag tog köttfärsknyten och ugnsgrillad anka, Tomas åt vårrullar och hängmörad biffgryta. Kolla in jasminblomman som slår ut och ger tevattnet smak.
















Middagsoutfit...
Blus: H&M
Kjol: Visible
Strumpor: Baby tssB
Skor: Wildflower/Don & Donna
Väska: Smyckeskrinet
Hårrosett: egensydd
Halsband: offbrand, Bangkok

5 kommentarer:

  1. Är det där hennes jobbuniform?! *drool*

    SvaraRadera
  2. fan va jag vill till stlm! rest. ser helt underbar ut och maten ger mej hungerdregel ;P

    SvaraRadera
  3. Jag lovar dig - det var GRYMT gott. ^^

    SvaraRadera
  4. att du inte tog en helbild på min jobbuniform gumman^^

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin