31 augusti 2007

Första veckan i skolan sög som vanligt.

Vissa av mina klasskamrater får mitt människoförakt att jäsa.
Den skräniga har inte mognat, den blåsta har inte lärt sig något och de otåliga viskar sig igenom hela föreläsningen om det senaste sminket/helgens bravader/nästa fylla. Klasskamrater är förresten ett jävla korkat ord, jag ser ingen i klassen som jag inte redan umgås med som en kamrat eftersom jag inte har något personligt intresse av eller intellektuellt utbyte med dom. Alla är inte rötägg, vissa diggar jag stenhårt men vissa får mig att bli galen nog för att kunna putta dom utför ett stup utan botten.

Två föreläsningar har jag gått på, jag orkade inte med gårdagens föreläsning tack vare min galopperande feberhuvudvärk. Jag är jävligt tacksam över all icke salsbunden tid det här året.

Om tre timmar är jag singel for real. Magic-korten har jag dumpat i en påse. Presenten jag köpte i London behåller jag för mig själv.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin