19 augusti 2007

Elviskväll på Vampire Lounge.

- Åh, Vampire Lounge spelar 50-talsmusik ikväll, sa Lina som är fast i Kalmar.
- Det är dit jag ska!
- ... jag går och ser min Bollywoodfilm då.

Mooness var tjusig i sin klänning. Hon fick massa komplimanger och blev raggad på av alla äldre herrar. Jag vågade testa smörgåsarna med sylt, jordnötssmör och bacon som serverades, Kungens favoritmacka. Hur kan man tacka nej till en så snygg servitris? Jonatan dök upp, erbjöd mig skjuts ut till nya lägenheten och in till stan igen - enbart för att få visa upp sin MG Midget från 1967. Jonatan är härmed den coolaste killen i stan. Eller okej, tekniskt sett är hans föräldrar de coolaste katterna i stan eftersom MG:n är deras bröllopsbil. Det är härligt att åka cab men läskigt utan säkerhetsbälten.




2 kommentarer:

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin