15 augusti 2007

Blablabla, random, bla.

Här skulle jag egentligen ha spammat massa bilder på kvällens sällskap och våra äventyr. Men det blev inget. Jag pratade för mycket, drack mer än väntat och funderade mycket, väldigt mycket, på vem jag egentligen är. Mitt Stockholms-jag och mitt Kalmar-jag.

Jag skulle kunna skriva ett långt fylleinlägg om just detta men det är egentligen inget nytt och inte heller särskilt intressant. Jag ska tvätta ansiktet, äta mandelbiskvier och sen lägga mig.

Tack för ett trevligt sällskap.

3 kommentarer:

  1. va synd, det tycker jag hade vart intressant att få höra om, dina tankar om skillnaderna mellan dem, känner själv en stor förändring i mej själv när jag är i stlm. till det bättre. känner mej friare där.

    du och dina mandelbiskvier! ;)

    SvaraRadera
  2. Det kommer någon annan dag, när jag inte är full som jag var när jag skrev det. :P
    Och mandelbiskvier är sjukt gott, OK?! XD

    SvaraRadera
  3. Det kommer någon annan dag, när jag inte är full som jag var när jag skrev det. :P
    Och mandelbiskvier är sjukt gott, OK?! XD

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin