02 augusti 2007

Be nice or GTFO.


Gnäll, gnäll och gnäll från folk idag. Suddiga bilder, fel namn, fel datum, fel ungar, allting fel. Det är gratis, vad fan förväntar ni er, guldramar kring varje jävla unge som fyller fem?

Igår kväll pratade jag och Sara om fotoredigering. Hur vissa fixar till sina bilder i Photoshop, klonar och suddar, drar in och drar till för att passa in i den mall eller bild andra människor har av en. Eller ännu värre, vad man själv vill att andra ska ha för bild av dem.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Jag redigerar inte mig själv i mina bilder. Jag ändrar ljusförhållandena till det bättre, jag tar bort en övermogen finne om det råkar dyka upp. Men jag ändrar inget på mig själv. Jag skäms inte för att jag ser ut som jag gör. För skojs skull redigerade jag dagens bild. Jämför själv. Vad vill du se?

3 kommentarer:

  1. to be honest så är det ingen större skillnad på bilderna, men jag ser hellre naturliga bilder än shoppade bilder.
    jag shoppade en bild idag, hahahaha. Red eyes och påsar under ögonen does not a nice outfit-bild make.

    SvaraRadera
  2. RING FÖRRESTEN!
    It's cute. Skulle nämna det också.

    SvaraRadera
  3. Min poäng failade. Och min skärm suger. -_- Men ringen är FIN JA FIN RING.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin