19 juli 2007

SMS-testet från Mooness.

Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger.
Vad står det i det sms:et?

Nu är era kläder skickade (och jag har fått mat i magen)! Jag är oh så nöjd.

Tryck därefter uppåt 13 gånger.
Vem har skickat det sms:et?

Lina.

Vad står det i sms:et under?
Antagligen. *sucka* Förhoppningsvis får du ett litet paket från mig som INTE FÅR ÖPPNAS INNAN FÖDELSEDAGEN!!!

Vem skickade det sms:et?
Mooness. <3

Vilka sms gör dig gladast?
Spontana sms från nära vänner.

Hur många sms har du i inkorgen?
202 stycken. (!!!)

Vad står det i ditt 34:e sms?
Jomenvisst! Som vanligt den här veckan går mobiltrafiken på halvfart pga överbelastning. Bilder kommer. Hatt!

Nu när du ändå är där mitt i allt... tryck neråt 5 gånger.
Vad står det?

Borgholm eller nussis med datorn i helgen?

Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Fast de klassar det som en heterovigsel.

Och i det 3:e?
Kanske kanske. Känns som om man förlorar kontakten med folk utan internet.

Vad står det i ditt mest privata sms?
Missy har kissat i min säng. :(

Vilket är det gulligaste sms:et du någonsin fått?
Det minns jag inte.

Vad har du för mobil?

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin