29 juli 2007

Sanslös shopping utebliven.

Det blev ingen rosa trench för Daily's var stängt. Jag glömde bort att jag bor i skit-Kalmar där inga bra butiker har öppet på en söndag.

Jag snurrade runt på det lilla utbudet som finns och hittade en del ok saker men inget som kändes riktigt bra. Däremot hittade jag den här topen från Diesel på superrea. Snörena som man knäpper runt midjan och baktill på ryggen syns inte så bra men det blir en fin timglasform. Snörningen i ryggen sitter egentligen mycket finare men jag är SNED.


Antingen är det jag som är retuschskadad eller så har jag för feta överarmar och för breda axlar för den här topen. Eller både och. Jag kanske ska bära den med en långärmad skjorta under.

Närbild på tyget och mönstret, varsågod!

3 kommentarer:

  1. ah, den var cooool.
    (interesting statement of the day)

    SvaraRadera
  2. Jag är fortfarande övertygad om att den ser bättre ut med nåt annat undertill. :/

    SvaraRadera
  3. argh, den där toppen har jag tittat på på Carlings hur länge som helst. senast jag tittade kostade den 599. Hur mycket hade dom sänkt den nu?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin