09 juli 2007

Pusselångesten gör att shoppingsuget stiger.

Det visar sig att massor av folk har dött och samtliga släktingar vill ha sina annonser insatta just till imorgon. Vilket betyder att jag får pussla ihop min sida tills den sprängs.

Jag försöker förstås förtränga det genom att att dregla över Angelic Prettys nya serie Toy Parade. Jag är speciellt sugen på den galna hatten med matchande strumpor. Alltså, kolla in björnen, jag menar, hur kan man inte älska den?



Bilder © Angelic Pretty

2 kommentarer:

  1. Du är anklagad för att ha dåligt inflytande på mig...bara så du vet ;)

    SvaraRadera
  2. Du är inte den första som säger det. :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin