13 juli 2007

MILK stavas d-y-r-t.

MILK var ett av de första märkena jag blev kär i när jag bläddrade genom Fruits-boken. Closet Child har precis uppdaterat med enbart MILK-saker.

Vissa priser är helt sjuka, mellan 1000 och 2500 kronor för klänningarna. Jag förstår att det säkert har nåt att göra med att MILK bara producerar i liten skala, tygerna trycks i begränsad upplaga och allt sånt där man redan har hört femhundratrettiotolv gånger. Men kom igen, kläderna är trots allt secondhand!

Och chockerande, livsfarligt söta.


Bilder © Closet Child

4 kommentarer:

  1. ja MILK ja <3<3<3 gud vad jag älskar.
    manda har den där kjolen har jag för mig? gud så avis.

    SvaraRadera
  2. Ballongklänningen, liksom. <3

    SvaraRadera
  3. jag vill ha paris-kjolen (helst den svarta) och bärklänningen! och den med rosetter. och tischan med hjärtat på ryggen.

    SvaraRadera
  4. ja MILK ja <3<3<3 gud vad jag älskar.
    manda har den där kjolen har jag för mig? gud så avis.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin