26 juli 2007

Londonresan - YEAH BABY!

Biljetter och vandrarhem är BOKADE!
Totalt: 1666 kronor. Ivul! Hoppas att det är ett bra tecken.

Josen följer inte med - ledsen i ögat. Sara har fått skokris och jag funderar på vilka av mina kläder som bäst skulle matcha till hennes vinröda/ceriserosa Baby-klänning.

Om någon har tips på hur man billigast och enklast tar sig fram med kollektivtrafik i London lyssnar jag mer än gärna!
Jag måste göra upp någon slags dagsplanering, känner jag. Annars kommer vi bara snurra runt i Camden och tjuta i kör över alla grejer det finns att köpa.

5 kommentarer:

  1. vaa, varför följer hon inte med, och varför visste jag inte det? :((
    so sad.


    oh well, vi har kul ändå! vi måste bestämma hur mycket vi vill turista (jag vill gå på läskiga ställen med skelett och tortyrkammare!!), och sen måste vi hitta till vivienne westwood.

    SvaraRadera
  2. Enklaste och billigaste sättet? Det är med tunnelbanan, köp endagskort eller tredagskort, beroende på hur länge du är där. Och en sak till det finns inget billigt sätt att leva i london.
    missa inte tate modern, ett av de bästa moderna konstmuseum som finns. kram oxå så klart!

    SvaraRadera
  3. Sälen: Men jag sa ju det, i sms! Eller vänta, du hade ju glömt mobilen hos Joakim. :(((

    Lina: Perfa, det blir antagligen ett tredagarskort eller nåt sånt. Kramis!

    SvaraRadera
  4. oj va skoj! och billligt med. en vacker dag ska jag ta mej dit jag med och shoppa loss :)

    SvaraRadera
  5. läskiga ställen med skelett o tortyrkammare= madame tussauds! turistigt, men kul! ;) have fun you!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin