12 juli 2007

Londonresan - planeringsstadiet.

Jag, Sara och Josephine planerar en Londonresa i slutet av augusti. Datum är så gott som spikat, vandrarhemmet är bestämt och det är egentligen bara biljetterna som saknas. Jag längtar efter att lönen ska komma så att vi kan boka biljetterna.

Vi åker på en torsdag och kommer hem på en söndag som det ser ut nu. Camden är ett måste, någon av de välkända vintagebutikerna vore spännande att rota i och jag skulle vilja turista. Den gång jag var i London hade jag skyhög feber (med baksmälla, *harkelhost*) och jag minns resan som i ett dimmigt töcken.

En annan sak jag ser fram emot när vi väl är i London är utmaningen att klädmatcha varandra. I tre dagar. Jag tror att vi alla har någonting skotskrutigt och någonting svart/vitt. Väskorna måste dessutom vara så lätta som möjligt på vägen dit. Var ska vi annars få plats med alla pry... souvenirer?

2 kommentarer:

  1. jag kan lätt matcha svart/vitt. Vi kan ju ta en dag då vi inte matchar...
    åh fast jag vill ha med cherry gingham. måste hitta en bra (och lätt) väska.

    SvaraRadera
  2. Om du har ditt cherry gingham har jag en anledning att sy klart min jordgubbskjol. Inga problem!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin