31 juli 2007

Jag vill också bo snyggt!

En snubbe fick sin etta pimpad av Äntligen Hemma och jag längtar tillbaka till min lägenhet i Jakobsberg.

Jag skulle vilja måla om, tapetsera en fondvägg och styra upp de skabbiga garderoberna. Jag skulle skaffa en ny spis med tillhörande köksfläkt så inte hela lägenheten behöver lukta bränt varje gång jag lagat mat.

Eller så skulle jag kunna skriva ett brev till Äntligen Hemma eller Room Service. Typ någonting i stil med;

Kära Äntligen Hemma/Room Service!
Kom och gör om min svennelägenhet till ett viktorianskt dockskåp med walk in closet. Mina favoritfärger är svart, rosa och rött. Gärna med silverdetaljer och kitschiga väggmålningar.
Puss och kram!

4 kommentarer:

  1. det kanske skulle funka! värt ett försök ;D
    jag önskar att jag och pappa hade råd och ork att göra om i lägenheten ordentligt. men det har vi inte.

    SvaraRadera
  2. Ni får också skriva till ÄH/RS!

    SvaraRadera
  3. men gör det! jag tror de skulle älska utmaningen;) jag skulle gjort det utan att tveka om jag bhade en lägenhet i stockholm! puss.

    SvaraRadera
  4. Jag kommer definitivt skriva ett brev! Jag måste bara... flytta tillbaka först.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin