05 juli 2007

Jag vet vad du tänker.

Hur kan Maria sitta uppe såhär sent och uppdatera sin blogg?
Jag sitter och snyltar på taltidningskontoret fortfarande.

Jag har ett grovt internetberoende, jag är väl medveten om det. Utan egen dator och regelbundet påslagen MSN känner jag mig fucking jävla asocial. Även om jag kan ringa och sms:a till de allra närmast sörjande har jag vänner jag har tappat kontakt med just på grund av avsaknaden av dator. Det skrämmer mig. Jag vill ha mitt sociala kontaktnät tillbaka!!!

1 kommentar:

  1. Hurra! Vi har kommit in på skolan i Kyoto. Vi lämnar Svea Rike för Nihon i oktober. Tänkte bara säga det och "god morgon". ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin