25 juli 2007

Hjärtattack.

Tingeling, säger mobilen. Mess från Mika.

Dock är det vissa regler och du måste vara normalt klädd. Ser dom minsta lilla rosett/kjol/animegrej på dig kastar dom ut dig. De vill bara bli intervjuade av proffs. Men det grejar du finemang!

Jag skakade av nervositet och var tvungen att dricka tre koppar kaffe för att lugna mig. Jag har inte lyssnat på Dir en Grey sedan Macabre och jag tänkte inte heller klä mig i något uppseendeväckande. Bara varningen från deras håll freakar ut mig totalt och istället för att vara varsam blir jag helt jävla nervös av att göra fel.

Senare under kvällen sa Mika att det inte var någon fara. Och att jag inte skulle fråga om "hans döda föräldrar".
Vems döda föräldrar?! undrade jag men vågade inte riktigt fråga.

Dags att börja researcha alltså.

1 kommentar:

  1. Holy crap! Lycka till!
    Ja, på senaste tiden verkar Dir en grey verkligen inte vilja ha något med Japan att göra i huvudtaget. Om man ska ha en intervju när de pratar mycket skulle man nog behöva kolla upp massa death metal band från USA eller något XD
    Fast vi har ju ganska många sådana band här i Sverige också kanske o_O
    Ahem - iaf, långt inlägg!
    Lycka till som sagt, Nefalia! :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin