31 juli 2007

Hej då, bh:n.

Den första BRA bh:n jag köpte när jag jobbade på underklädesaffärn. Leopardmönstrad med röda rosor, flyttbara band, fodrad kupa. Nu är den slängd. Efter tre och ett halvt års användande. Den har blivit för slapp i axelbanden och det går inte att spänna åt mer.

Problemet är inte att banden halkar ner, problemet är att så fort en bh sitter illa (löst) på mig spänner jag minsta muskel runt axlarna och övre delen av ryggen. Vilket gör att jag får huvudvärk och ont i kroppen. Jag har tur som inte har tunga bröst men jag har otur som är smal under bysten. Allting sitter för löst om det inte är 65 runt om. Och tro mig, jag vet det här för jag jobbade med bh-passning i två år.

Vad ska jag göra nu? Du var min bästa bh, min bästa säger jag!!!

3 kommentarer:

  1. du som är bh-passare får försöka hjälpa mig hitta en bh sen. Jag borde äga iallafall EN som sitter bra.

    SvaraRadera
  2. Antingen går vi till mitt gamla jobb i Stockholm eller så sticker vi till det där stället i London. Men var beredd att lägga pengar - det är DYRT med bra bh:ar.

    SvaraRadera
  3. yeah, något av det :D
    mm, jag kan gå med på att lägga en del pengar på det. Jag använder ju inte bh så ofta men det kan vara värt att ha en som passar. Fast mina boobies är konstiga, de krymper och växer beroende på vilken tid på månaden det är ?_?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin