25 juli 2007

Du bara låtsas tycka om mig!

Senaste månaden har mina unika besökssiffror ökat med 300% i jämförelse mot antal återkommande besökare. Kul, jag som inte gjort ett skit för att dra hit folk!
En närmare titt på referensstatistiken visar att folk kommer hit på grund av Rosario Dawson-bilden jag skandalöst hotlinkat. Undrar hur många som fått synskador av min bakgrundstapet?

Vanligaste sökordet som lett folk hit är diverse gothic lolita-termer. Inte så konstigt. Konstigt sökord däremot är "liten kuk bild".
Jag må vara liten och jag har bildbevis för det. Och hur mycket ni än söker kommer ni inte hitta nakenbilder på mig, SÅ GE UPP. Men jag har definitivt ingen kuk. Sist jag kollade.

3 kommentarer:

  1. hahaha, nog tror jag du har en liten kuk där nånstans! ...eh. don't mind me.

    hur kan man se statistik och sånt spännande?

    SvaraRadera
  2. Du måste lägga in kod för en räknare! Jag använder Statcounter.com - det är enkelt. Bara klippa och klistra lite htmlkod.

    SvaraRadera
  3. ah, thank you :)tänkte jag behövde det men visste ingen bra sån.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin