01 juli 2007

Djup.

När jag läser Ingrids och Arlettes bloggar får jag en liten klump i magen.

Magklumpen är jättestolt. Vilken tur jag har som har så intelligenta kompisar.
Samtidigt bli magklumpen anklagande - varför skriver inte jag sådana intelligenta blogginlägg?

Jag bloggar om relativt ytliga saker. Kläder, shopping och internetrelationer. Jag älskar mina kläder, jag älskar att shoppa och jag tycker att internet är ett spännande och intressant när det kommer till sociala konstruktioner.

Jag blir också arg över orättvisor i världen. Varje dag, faktiskt. Men jag blir så trött av att vara arg. Det är psykiskt ansträngande för mig att vara arg. Jag vill vara glad när jag bloggar och jag vill att andra ska bli glada av min blogg.

Make love. Not war.

2 kommentarer:

  1. Hur skulle man orka med om det inte fanns filmer, bloggar och spel utan überdjup? Ändra ingenting med din blogg, den är superfin! Tack och lov för verklighetsflykt/"ytlighet"!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman! Jag överlåter det intelligenta utspelet till er med trygghet.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin