23 juli 2007

Dagens outfit.


Det är exakt SÅHÄR jobbigt att:

- vinka av Mooness efter ett knappt dygn.
- cykla i regnande motvind till jobbet.
- nästan spy på vägen till (och från!) jobbet för att det ligger en okristlig odör längs hela Norra Vägen.
- sitta och frysa på kontoret för att termostaten slutat fungera.
- få gnälliga samtal av folk som inte förstår hur ett mail ska skickas.
- upptäcka att matlådan ligger kvar hemma i kylskåpet.
- sitta och vänta på försenade annonser i trekvart.
- få en påminnelseräkning i brevlådan som jag totalt glömt bort att jag ens hade.
- den braiga glödlampan i rummet går sönder och jag har inga nya.

Så hur har din dag varit?

Tröja: Object
Jeans: Pepe Jeans
Handväska: Smyckeskrinet

2 kommentarer:

  1. oh noes! du ha haft en sån där jobbig vardagsdag där allt bara jävlas. stackars!
    själv har min dag vart ok med lite shoppande och massa läsande förutom en konstig magvärk dårå. fast den e borta nu.
    skickar massa önskningar till önskeguden att du får en mycket bättre dag imorrn :)

    SvaraRadera
  2. Bara det inte regnar när jag cyklar till och från jobbet kommer jag vara nöjd! ^^

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin