01 juli 2007

tjugofem, twentyfive, jisip-ha, vingtcinque

Ok, jag är inte riktigt säker på att franskan stavas just så. Jag försökte iallafall.

Igår fyllde jag 25 år. Ingen spektakulär eller exceptionell dag, men den var mysig. Helt klart roligare än förra årets födelsedag.
Mooness slog rekord i grattishälsningar - två sms och ett telefonsamtal. Du är så hängiven gumman. <3

Jag fick friterad banan med glass och sirap av Jonathan. Vi gick ut och åt på Stekhuset och sedan vidare till Helen & Jörgens. På H&J var det en tjej som blev grinig över att vi bokat bord trots att vi bara skulle dricka. Våra pengar var väl inte fina nog åt henne men jag hade ingen lust att börja tjafsa när resten av dagen hade varit så bra.

Presentlistan (bilder kommer senare):

x 1000 kr från familjen
x Blommor och tårta på jobbet (kvällen innan)
x "Annotated Alice", Nemi-tidning och rosaglittriga ljus från Mooness
x Två handväskor (Smyckeskrinet) och en hoodie (Buddhist Punk) från Jonathan

4 kommentarer:

  1. Sa jag grattis till dig på MSN? Om inte så...Grattis i efterskott :D

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Hoppas jag kan fånga dig på msn nån dag!

    SvaraRadera
  3. Förhhoppningsvis dröjer det inte länge till. Jag beställer antagligen ny dator i veckan.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, jag försöker alltid svara så snart jag kan!

Thank you for your comment, I always try to reply as soon as I can!

Blog Widget by LinkWithin